Tässä Olen minä. Olen tuo vasemmanpuoleinen roikkuvaturkkinen hieman tukevassa kunnnossa oleva ihmisolento. Vieressäni on Poju-Niilo, Lassieitten sukua. Pojun kanssa harrastan hakua ja tottista ja jonkun verran myös jälkijuttuja. Poju on 1v uros jonka kanssa aloitimme jälkitreenit keväällä ja hakuhommat + tottistelut tänä kesänä.

Tässä on toinen karvainen olentomme Vinka. Vinka on 5 vuotias lk hollanninpaimenkoira. Vinkan kanssa olen harrastanut hakua noin neljä vuotta, mutta viimeiset pari vuotta oli vähän hiljaisempaa ennenkuin nyt aloitimme taas eikä opit ole mihinkään unohtuneet :) Vinka on suorittanut BH kokeen ja se on varsin innokas tokoilija myös, haaveena meillä on lähteä alo-luokan kokeisiin mahdollisimman pian. Suurin este on minun jännitys. Vinkan kanssa on käyty muutamissa näyttelyissäkin missä se on aina saanut EH:ta tai ERI:ä joten nätti plikka :)